El Sr. Miquel Noguer ha visitat el centre ocupacional de la Fundació Els Joncs per tal de conèixer de primera mà la tipologia de persones que s’hi atenen, els espais, les activitats que s’hi duen a terme, les necessitats del centre i els projectes futurs d’aquesta entitat.
La Fundació Els Joncs, ha rebut una subvenció de la Diputació de Girona per a la compra d’una furgoneta de nou places per valor de 20.000 € (el 80 % del cost total) per fomentar les activitats de lleure d’aquesta entitat. Es tracta d’una furgoneta adaptada a les necessitats d’aquests joves que ha adquirit la Fundació Els Joncs gràcies a aquesta col·laboració.
Durant la visita, Miquel Noguer ha estat acompanyat pel president de la Fundació Els Joncs, Dionís Poch; el vicepresident, Jesús Candel, i el director tècnic, Carles Saló.
Ha fet un recorregut per les instal·lacions del carrer Xuncla de Sarrià de Ter i ha conegut les activitats que es fan en el Centre Especial de Treball (serveis de neteja, de manipulats, de copisteria, de jardinería) i en el Centre Ocupacional (bisuteria, tasses de ceràmica i ampolles, tallers d’expressió artística i de pastisseria i espai de fisioteràpia).
Fotografies. Martí Artalejo / DDGI
També et pot interessar...
30 de maig de 2023
Temps de Flors Girona, maig 2023
13 de març de 2023
II Jornades Neurodidàctica, 20 de maig del 2023
17 de desembre de 2022
Festival Brogit
5 de desembre de 2022
El “malson” de les famílies abans d’arribar “per fi” a l’escola d’educació especial
28 de novembre de 2022